loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 70 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

رئیس باشگاه بارسلونا بر علاقه نیمار برای بازی در کنار ستاره آرژانتینی تیمش با وجود پیشنهاد از سوی تیم‌های دیگر تأکید کرد.

ساندرو روسل در یک برنامه رادیویی در خصوص جذب نیمار اظهار داشت: وقتی در میامی دیدار کردیم، با پدرش صحبت کرده و آنجا قرارداد را بستیم. چهار گروه مالک حق و حقوق وی بودند و ما باید با همه آنها به توافق می‌رسیدیم اما در پایان با 57.5 میلیون یورو قرارداد را بستیم.

وی ادامه داد: مهم این بود که این بازیکن می‌خواست به بارسلونا بیاید. او می‌خواست اینجا بیاید و درکنار مسی و سایر بازیکنان بازی کند. با وجود پیشنهاداتی که از منچسترسیتی، چلسی، بایرن و رئال مادرید داشت، همه‌چیز بر اساس علاقه وی پیش رفت.

رئیس باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: هنوز با گواردیولا در ارتباط هستم. از طریق پیامک با هم در ارتباط هستیم. شاید سردی روابط من و کرویف از آنجا ناشی شده باشد که وقتی من نایب رئیس باشگاه بودم او از ما خواست سه بازیکن به نام‌های آیمار، آلبلدا و آیالا را بخریم و ما در عوض رونالدینیو، دکو، ادمیلسون و مارکز را خریدیم. فکر می‌کنم همه‌چیز از همین جا شروع شود.

 

روسل اضافه کرد: اگر کرویف به تیم نیاید، یک جای خالی بیشتر خواهیم داشت. اگر بخواهم برای دفاع از بارسلونا با مردم بحث کنم، این کار را خواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 3,963
  • بازدید سال : 41,038
  • بازدید کلی : 601,040