loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 71 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره برزیلی بارسلونا 12 بار با خطای کره ای ها سرنگون شد اما بدون عصبانی شدن از خطاهای مکرر حریف به بازی ادامه داد.

نیمار امکان عمدی بودن خطاها را رد کرده و گفت: "این چیزی است که همه جا با من است و در هر بازی برای من اتفاق می افتد، از این که روی من خطا می کنند ناراحت نمی شوم و تنها امکان مصدومیت براثر این برخوردها من را آزار می دهد.
ادامه ی مطلب "
نیمار امکان عمدی بودن خطاها را رد کرده و گفت: "این چیزی است که همه جا با من است و در هر بازی برای من اتفاق می افتد، از این که روی من خطا می کنند ناراحت نمی شوم و تنها امکان مصدومیت براثر این برخوردها من را آزار می دهد."
ستاره 21 ساله برزیلی گل اول دیدار مقابل کره جنوبی را روی یک ضربه آزاد زیبا به ثمر رساند و در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. وی این پیروزی را به هم تیمی هایش تبریک گفت: "من می خواهم این پیروزی را به هم تیمی هایم تبریک بگویم، هر کدام از بازیکنان که پا به میدان گذاشت عملکرد بسیار خوبی داشت."
در ادامه لی چونگ یونگ که در تیم بولتون انگلیس بازی می کند از تیم برزیل تمجید کرده و از ناکامی خود در رسیدن به گل ابراز ناخشنودی کرد: "از نظر دفاعی در برابر مهاجمانی با کلاس جهانی بسیار خوب عمل کردیم اما در حمله ناامید کننده ظاهر شدیم. من چندین بار اشتباه کردم و نتوانستم از سد دفاع برزیل عبور کنم."

 

وی در پایان گفت: "اما بازیکنان کره جنوبی باید به همدیگر کمک کرده و مانند یک تیم واقعی عمل کنند. تنها در این صورت می توانیم در جام جهانی با سایر تیم ها رقابت کنیم."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,871
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,871
  • بازدید ماه : 6,481
  • بازدید سال : 43,556
  • بازدید کلی : 603,558