loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا از تصمیم خود درباره تعویض لیونل مسی در بازی برابر رئال سوسیداد دفاع کرد. 

مسی

بارسلونا شب گذشته روند پیروزی‌های خود در فصل جاری لیگا را ادامه داد و موفق شد میزبانش رئال‌ سوسیداد را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا درباره تعویض لیونل مسی در این بازی گفت‌: 
مسی هیچوقت نمی‌خواهد تعویض شود اما وظیفه من است که از او مراقبت کنم. همانگونه که در حال حاضر به لیونل مسی نیاز داریم، در انتهای فصل نیز به این بازیکن نیاز داریم. کار رسانه‌ها را که درباره این تعویض شایعه‌پراکنی کردند، قبول ندارم. همیشه تصمیم‌هایی می‌گیرم که به سود تیم است.

مارتینو درباره شیوه بازی بارسلونا هم گفت: شیوه فکری من هیچوقت تغییر نخواهد کرد. همیشه اعلام کرده‌ام که شیوه بازی من در بارسلونا به چه شکل خواهد بود. شاید این بازی به خیلی‌ها فهمانده باشد که شیوه فکری و بازی من در بارسلونا به چه شکلی خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره بازی با سوسیداد هم عنوان کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. از بازی تیمم در نیمه نخست خیلی راضی هستم. بازیکنان بارسا در این نیمه انتظاراتم را کاملا برآورده کردند. حیف شد که نتوانستیم گل‌های بیشتری را در این دیدار به ثمر برسانیم.

 

مارتینو در پایان درباره عملکرد نیمار هم گفت: نیمار من را کاملا شگفت زده کرده است. او خیلی دوست دارد به تیم کمک کند و همیشه با سخت‌کوشی‌های خود باعث موفقیت تیم شده است.

 

 

بارسلونا در هفته هفتم لیگا در خانه آلمریا به دیدار این تیم خواهد رفت.

برچسب ها مسی ، مارتینو ، ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,506
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,506
  • بازدید ماه : 8,116
  • بازدید سال : 45,191
  • بازدید کلی : 605,193