loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 85 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

کاپیتان تیم رئال مادرید امروز در رویدادی به نام "چگونه یک ورزشکار تاپ شویم" که در باشگاه ورزشی بوادیا دل مونته [خوابگاه یک روستای زیبا خارج از مادرید] تشکلیل شده بود، شرکت کرد و برای 30 دانش آموز دبیرستانی صحبت کرد.

او سپس به سؤالات جوانان پاسخ داد و در میان سؤالات دیگر، در مورد مدت زمان نیمکت نشینی اش گفت: "البته که دوست دارم بازی کنم، اما شما باید به مربی احترام بگذارید. این تصمیم اوست. یک بازیکن، با یک دیدگاه خودخواهانه، همیشه می خواهد که بازی کند،

 اما یک بازیکن حرفه ای این را قبول می کند. من دوست دارم که همواره در رئال مادرید باشم، چرا که حضور در این باشگاه رؤیای دوران کودکی من بوده است. آنچه که من نیاز دارم، این است که سخت تر تلاش کنم تا بتوانم بازی کنم."
 
آیا باشگاه را ترک می کنید؟ "اگر یک بازیکن مورد استفاده قرار نگیرد، فکر کردن به جدایی و تصمیم گیری را شروع می کند. من یک انسانم و فوتبالیست هم هستم. من حالا 9 ماه است که بازی نکرده ام و برای من هم شرایط یکسان است. من ربات نیستم. البته که می خواهم اینجا بمانم و عناوین قهرمانی بیشتری با رئال مادرید کسب کنم. من از بچگی در این باشگاه بوده ام، اما روزی خواهد رسید که من باید تصمیم بگیرم. همانطور که الان، تصمیم من ماندن و جنگیدن است، و اینکه زحمت بکشم و هر روز بازی کنم. اگر در این مورد مطمئن نبودم در ماه سپتامبر به رئیس باشگاه می گفتم که قصد جدایی دارم، و حتی می توانستم در کریسمس هم جدا شوم. اما من تصمیم گرفتم که برای مدتی طولانی هنوز بخشی از این ترکیب باشم...

اگر در 3 ماه آینده وضعیت تغییر نکند و شما همین سؤال را بار دیگر از من بپرسید، شابد بگویم که به فکر جدایی افتاده ام."

آیا از طرف باشگاه حمایت می شوید؟ "من از حرف هایی که فلورنتینو به من گفت متشکرم. سال گذشته من به احترام باشگاه تصمیم گرفتم که هیچ حرفی نزنم. رئال مادرید مهم تر از هر چیز دیگر است و من واقعاً احساس می کنم که مورد حمایت هستم."

دیگو لوپز: "او امسال هم مانند فصل گذشته، فوق العاده بوده است. او در فرم خوبی قرار دارد."

آیا علیه مورینیو کینه ای دارید؟ "نه. اگر ما روزی یکدیگر را ببینیم می توانیم برویم و به حساب من، یک نوشابه یا قهوه بخوریم. او در مادرید کارهای بزرگ زیادی انجام داد. اگر ما همدیگر را ببینیم می توانیم در مورد اتفاقات رخ داده رو در رو صحبت کنیم."
بیل: "وقتی شما به مادرید می آیید همه چیز متفاوت است. او می تواند کارهای بزرگی در اینجا انجام دهد."
اوزیل: "نمی دانم او چگونه اینجا را ترک کرد. اوزیل، مدیر برنامه هایش و باشگاه آرسنال تصمیم گیرنده بودند و باید به این مسئله احترام گذاشت. من برای او آرزوی بهترین ها را دارم، همانطور که وقتی مورینیو به چلسی داشت هم برایش آرزوی موفقیت کردم."
صحبت های آنچلوتی که گفته بود ”رئال مادرید نمی تواند بدتر بازی کند”: "بودن در رئال مادرید توقعات را بسیار بالاتر می برد. دو بازی گذشته ما بسیار سخت بوده است و ما در بهترین حالت خود نبوده ایم. مسئله این است که بهتر شویم و به فکر تیم باشیم."
شروع فصل برای رئال مادرید: "این تیم به زمان نیاز دارد. ما نسبت به فصل گذشته بازیکنان و مربی جدیدی اضافه کرده ایم. کمی باید صبور باشیم."
ال کلاسیکو: "ما قبل از آن به فکر بازی با مالاگا و یوونتوس خواهیم بود. اگر ما یوونتوس را شکست دهیم می توانیم بعد از 3 بازی صعود کنیم، چیزی که قبلاً هرگز تجربه اش نکرده ام. در این 10 روز می توانیم همه چیز را تغییر دهیم."
اوندیانو قضاوت ال کلاسیکو را به عهده خواهد داشت: "من همیشه قهرمانی را که با قضاوت او همراه بود را به یاد می آورم. من خاطرات خوبی از او دارم و هر موقع که او را ببینم بغلش خواهم کرد."
آیا در آینده مربیگری خواهید کرد؟ "من هنوز در این مورد فکر نکرده ام. من هنوز فرصت زیادی برای بازی کردن دارم. بعداً زمان خواهم داشت تا در مورد اینگونه مسائل فکر کنم."
دیگو کوستا یا نگردو: "آنها دو بازیکن متفاوت هستند. هر دو بازیکنان بزرگی هستند و در حال حاضر هم روی فرم خوبی قرار دارند. تصمیم گیری در این مورد به مربی تیم بستگی دارد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,492
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,492
  • بازدید ماه : 8,102
  • بازدید سال : 45,177
  • بازدید کلی : 605,179