loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 105 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

مارتینو از عملکرد تیمش راضی است و می گوید بارسلون در دیدار با اوساسونا سزاوار پیروزی بوده است.

 

 

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، جراردو مارتینو عملکرد داوران به منظور عکس العمل نشان دادن در برابر برخوردها و خطاهایی که بر روی نیمار صورت می گیرد را مورد انتقاد قرار داد. 

این مهاجم برزیلی در دیدار با سلتیک کلاسکو سبب اخراج کاپیتان تیم اسکاتلندی شد و سپس او متهم به نقش بازی کردن شد.

سرمربی 50 سال بارسلونا به خبرنگاران می گوید: " مدافعین اوساسونا نیمار را می زدند و داور آن ها را مجازات نمی کرد، بنابراین آن ها کار خود را به راحتی تکرار می کردند، گاهی اوقات بازیکنان حریف او را حتی بدون توپ هم می زدند."

تاتا سپس در مورد رکورد خودش در بارسلونا گفت و خاطر نشان کرد که این مورد اصلا برایش مهم نیست.

او ادامه می دهد:" این شاید برای خیلی ها مهم باشد، ولی برای من نه؛ ما به طور معمول توانستیم شانس های زیادی را برای گل زدن ایجاد کنیم، من از عملکرد تیم راضی هستم؛ ما سزاوار پیروزی بودیم."

او در مورد تعویض ژاوی گفت: " ژاوی بیتشر با تیم ملی در اردو بود و آن جا بازی کرده است؛ در برخی از مواقع ژاوی و اینیستا مامور شارژ کردن تیم ملی اسپانیا هستند."

" من تصمیم گرفتم مسی برای 20 دقیقه بازی کند تا با ریتم تیم به منظور بازی های بعدی هماهنگ شود."
کاتالان ها دیشب پس از مدت ها شاهد حضور پویول بودند، او خوب ظاهر شد هر چند که بارسلون دیشب نتوانست به روند برد های پیاپی خود ادمه دهد.

این مدافع 35 سال می گوید: " من احساس می کنم که هر چقدر می توانم باید به تیمم کمک کنم، چه داخل و چه خارج از زمین."

" ما در وضعیت خوبی هستیم، می خواهیم اهداف بزرگی را دنبال کنیم؛ من از شیوه بازی تیممان راضی هستیم ولی از نتیجه نه؛ در حال حاضر ما به بازی سه شنبه شب با میلان فکر می کنیم."

بارسلونا فعلا با 25 امتیاز در صدر جدول لالیگا جای دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 835
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 835
  • بازدید ماه : 4,445
  • بازدید سال : 41,520
  • بازدید کلی : 601,522