loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 55 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

مهاجم جدید موناکو معتقد است حضور در لیگ فرانسه می‌تواند ابعاد جدیدی به بازی او بدهد.

فالکائو

رادامل فالکائو در مراسم معارفه رسمی‌اش به عنوان بازیکن موناکو اظهار داشت: خوشحالم که بخشی از پروژه جدید باشگاه که قرار است این تیم را به یکی از بهترین‌های اروپا تبدیل کند، هستم. وی ادامه داد: 
موناکو می‌تواند هر رقابتی را که در آن شرکت می‌کند، با پیروزی پشت سر بگذارد. فصل جدیدی در زندگی حرفه‌ای من شروع شده و حضور در چنین لیگی ابعاد تازه‌ای به بازی من می‌دهد.

ستاره کلمبیایی خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه در کنار بازیکنانی چون رودریگوئز و موتینیو که کار را در زمین آسان‌تر خواهند کرد، بازی می‌ کنم زیرا همدیگر را به خوبی می‌شناسیم. هیجان رسیدن آبیدال و تولالان را دارم. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند که پتانسیل تیم را بالا می‌برند و به ما تعادل و انسجام دفاعی می‌بخشند.

 

فالکائو در پاسخ به اینکه چرا در میان باشگاه‌های پیشنهاد دهنده موناکو را انتخاب کرد، گفت: اراده باشگاه برای کسب افتخارات و چیزی که آنها درباره اهمیت پروژه جدیدشان به من گفتند، تفاوت آنها را مشخص کرد. گروهی از بازیکنان بزرگ و بسیار باانگیزه داریم که می‌توانند در این فصل هدف باشگاه را برآورده کنند.

برچسب ها فالکائو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,260
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,260
  • بازدید ماه : 5,870
  • بازدید سال : 42,945
  • بازدید کلی : 602,947