loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 95 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

رئیس سابق باشگاه بارسلونا نگران جنجال هایی است که این روزها ایجاد شده است

گاسپارت: پپ به عنوان یک بارسایی، باید تیاگو را برای ماندن متقاعد کند

خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا در گفتگو با اسپورتس کوپه درمورد اختلافات ایجاد شده میان گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و روسای این باشگاه اظهار نظر کرده و به این نکته اشاره کرده که سران بارسا باید مانع از جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شوند.

خوان گاسپارت مخالف جدایی تیاگو آلکانتارا از این باشگاه هستند و در گفتگویی دراین باره گفته:« پپ گواردیولا به عنوان یک بارسایی می بایست هرچقدر هم که بایرن او را بخواهد، باید تیاگو را متقاعد کند که بارسلونا بهترین باشگاه برای اوست.روزی که پپ را ببینم از او می خواهم که دیگر این کار را نکند»

او ادامه داد:« من اصلا دوست ندارم که تیاگو از بارسا برود. سران باشگاه بارسلونا باید او را متقاعد کنند که بارسا را ترک نکند. تیاگو بازیکن بزرگی است که بارسا به او نیاز دارد و باید به این ماجرا فکر کرد. اگر من رئیس باشگاه بارسلونا بودم، این را به گواردیولا می گفتم و تلاش می کردم که از طریق همه رسانه ها اعلام کنم که تیمی دست روی تیاگو نگذارد.البته ترجیح می دهم که او به بایرن مونیخ برود تا بخواهد به رئال مادرید بپیوندد.»

گاسپارت در واکنش به صحبت های اخیر گواردیولا علیه اعضای کادر مدیریتی بارسلونا گفت:« من اعضای کادر مدیریتی بارسا را قادر نمی بینم که بتوانند به گواردیولا آسیب برسانند. کسانی که بارسلونای تیتو، گواردیولا و روسل را دوست دارند باید بنشینند و به شفاف سازی تمام بپردازند. چون با صحبت های پپ گواردیولا، بیشتر، آن کسانی که بارسلونا را دوست ندارند، لذت بردند.»

گاسپارت در گفتگو با لا سارسا هم گفت:« پپ گواردیولا سرتاپا بارسایی است. او باید سوار بر هواپیما شده وبه بارسلونا بیاید و با ساندرو روسل و تیتو که دوست دیرینه اش است دیدار کند و این مسائل را حل کنند و نباید اجازه دهند که این اختلافات، بارسایی ها را دو دسته کند.»

خود گاسپارت حاضر است که دراین راستا وساطت کند:« من پپ را به یک شام دوستانه دعوت می کنم. او مرا می شناسد و می تواند برایم تعریف کند که از من چه خواسته هایی دارد. آقای روسل را هم دعوت می کنم که به پیشنهاد من پاسخ مثبت بدهد و تیتو را هم دعوت می کنم تا دور هم یک غذا بخوریم و ماجرا را حل کنیم ودرغیر این صورت ما به آلمان می رویم و آنجا مشکلات را حل می کنیم.»

البته گاسپارت بعید می داند که بارسایی ها تمایلی برای رودررو شدن و مقابله با گواردیولاداشته باشند:« بعید می دانم که سران بارسلونا از موضوع حساسی مثل بیماری تیتو برای مقابله با پپ بهره برده باشند.»

foton

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,078
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,078
  • بازدید ماه : 6,688
  • بازدید سال : 43,763
  • بازدید کلی : 603,765