loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 110 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره آلمانی رئال مادرید براین باور است که زیر نظر سرمربی ایتالیایی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت

سامی خدیرا ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید براین باور است که با روی کار آمدن کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی تیمش پیشرفت زیادی خواهد داشت و خود او هم در عرصه فردی پیشرفت خواهد کرد.

خدیرا در گفت و گو با روزنامه دی ولت آلمان در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است که این گفتگو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم و دراینجا می توانید بخش اول این گفتگو را مطالعه کنید:

*با آمدن آنچلوتی دوره جدیدی در رئال شروع می شود

بله دوره جدیدی درمادرید و در کارنامه ورزشی من شروع می شود. یک سرمربی جدید، همیشه به منزله شروعی جدید است. ایده های نو، فلسفه بازی جدید و متفاوت...من توقعات زیادی دارم. هنوزهم افتخار می کنم که در رئال مادرید توپ می زنم، کسی که دراین باشگاه بازی می کند، برای فتح جام به میدان می رود. مطمئنم که با آنچلوتی گام بزرگی رو به جلو برمی دارم

*نظرت درمورد آنچلوتی چیست

من خیلی حرفها راجع به آنچلوتی شنیده ام. کاکا هم تیمی ام دررئال سالها در میلان زیر نظر او کار کرده. او حرفهای مثبت زیادی درمورد آنچلوتی گفته. او زیر نظر آنچلوتی موفقیت های زیادی کسب کرده و تیم های او همیشه خوب بازی کرده اند. ما سرمربی باتجربه ای داریم که شخصیت بزرگی هم دارد وتاکیدش را روی تاکتیک و نظم تیمی می گذارد. آنچلوتی تلاش می‌کند تا تیمش حرفی برای گفتن مقابل هواداران داشته باشد

*رابطه مورینیو با بازیکنان تیم چطور بود؟

اگر این ماجرا هنوز هم در میان مردم به بحث گذاشته می شود، به این خاطر است که بی ثباتی هایی در باشگاه دیده می شد. شاید اگر تیم ما به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسید یا در جام حذفی قهرمان می شد، اوضاع زیباتر از این پیش می رفت. مشکل علاوه برسرمربی در بازیکنان تیم هم بود. ما خودمان هم لغزش های زیادی داشتیم. فکر می کنم که باید برای مورینیو احترام قائل بود. ما به اندازه کافی جام های بین المللی کسب نکردیم ولی در عرصه ملی (در لیگ اسپانیا ) موفق بودیم. از نظر من مورینیو هنوز هم یک سرمربی بزرگ و یک انسان فوق العاده است.

*شنیده می شود که چلسی تمایل زیادی به جذب تو دارد

 

من از کار کردن با مورینیو لذت بردم و از او به خاطر ابراز تمایلش واقعا متشکرم. او در طول این سه سال این فرصت را برایم فراهم کرد تا از بوندس لیگا به رئال مادرید بیایم. آن هم در شرایطی که یک ملی پوش جوان بودم ولی من با رئال مادرید قرارداد دارم و الان تنها می خواهم با کارلو آنچلوتی کار کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 503
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 4,113
  • بازدید سال : 41,188
  • بازدید کلی : 601,190