loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 97 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

رييس باشگاه بارسلونا سخنان گوآرديولا درباره او و همکارانش را "غافلگير کننده و غير واقعي" دانست.

چند روز پيش پپ گوآرديولا، سرمربي جديد بايرن‌ مونيخ در اظهاراتي جالب به انتقاد از سران بارسلونا پرداخت و آنها را متهم به سوء استفاده از بيماري ويلانووا کرد.

به گزارش ايسنا ، ساندرو راسل، رييس باشگاه بارسلونا که مخاطب اصلي سخنان گوآرديولا بود، از حرف‌هاي سرمربي سابق تيمش ناراحت است.

او گفت: سخنان گوآرديولا باعث شگفتي و تعجب ما شد. همه آنچه که او درباره من و همکارانم گفت اشتباه است. سخنان او اصلا به مذاق ما خوش نيامد. ما به هيچ وجه از بيماري تيتو سوء استفاده نکرديم. سخنان گوآرديولا ما را غافلگير کرد. وقتي کسي را متهم مي‌کنيم بايد دلايل و مستندات کافي را ارائه دهيم. پپ دشمن نيست بلکه رقيب من است. فکر نمي‌کنم که او قصد اين را داشت تا به پست رياست بارسلونا برسد، البته اگر هم مي‌رسيد خوشحال مي‌شدم.

گوآرديولا در بخشي از سخنان خود گفته بود که راسل و همکارانش او را در نيويورک به حال خود رها نکردند. رييس بارسلونا در واکنش به اين ادعاي گوآرديولا گفت: نمي‌دانم منظور گوآرديولا چيست. از روز اولي که او نوکمپ را ترک کرد تا هفته‌ اخير که پيوستن او به بايرن مونيخ را تبريک گفتم هيچ مکالمه‌اي بين ما رد و بدل نشد. گوآرديولا اسطوره زنده بارسلونا است. او بهترين مربي تاريخ ما به شمار مي‌آيد. ما بايد از اشتباه‌هاي خود درس بگيريم . پيش از اين تماشاگران درباره يوهان کرايف به دو گروه تقسيم شدند. بعضي از آنها به حمايتش پرداختند و در مقابل برخي ديگر نداي مخالفت با او را سر دادند. نمي‌خواهم درباره گوآرديولا هم چنين اتفاقي رخ دهد. اين جنجالي که بعد از سخنان گوآرديولا به وجود آمد، اصلا براي بارسلونا خوب نيست. به هر حال ما نبايد وجهه خوب پپ را لکه‌دار کنيم.

رييس بارسلونا در پايان سخنان خود درباره رابطه گوآرديولا با تيتو ويلانووا، گفت: اين موضوع ربطي به من ندارد. نمي‌خواهم درباره دو نفر ديگر صحبت کنم. اين به خود آنها مربوط مي‌شود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,623
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,623
  • بازدید ماه : 6,233
  • بازدید سال : 43,308
  • بازدید کلی : 603,310