loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 65 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

" سسک از تیمهای دیگه پیشنهاد گرفته است ... من با او صحبت کردم و او گفت که میخواهد بماند ... آرزوی او ماندن در اینجاست"

" من نگران نبودم که تیاگو به پپ بپیوندد من نگزان بودم او از ما جدا شود ... گفتم که پیش ما بماند ... اما رقابت دشوار است "

ویلانووا: از پپ بیشتر از این ها انتظار داشتم

"بارترا باید سخت تلاش کنه برای بازی بیشتر او با ما در تمرین است"

"مسی در خیریه در طول تعطیلات بازی کرده؟ مشکلی نمیبینم او در فرم خوبیه ... بهتر از همیشه "

"آنچلوتی مربیه خوبیست او عناوینی در ایتالیا - انگلیس و فرانسه داشته .. او چیزهای زیادی به فوتبال اسپانیا اضافه کرده "

"تیاگو گفت که میخواهد برود ... این آرزوی اوست . سسک از طرفی دیگر گفت که میخواهد بماند . ما بازیکنی مانند او میخواهیم"

 

" مسی و نیمار دو بازیکن خوب هستند آنها موجب لذت ما میشند . مشکلی وجود نخواهد داشت آنها در جایگاه یکسانی بازی نخواهند کرد"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,111
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,111
  • بازدید ماه : 5,721
  • بازدید سال : 42,796
  • بازدید کلی : 602,798