loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 80 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (1)

 

روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی 8 رویای مسی که در فصل آینده برای تحقق بخشیدن به آن ها تلاش خواهد کرد را مشخص کرده است.
 
8 رویایی که مسی برای تحقق یافتن آن ها در فصل آینده تلاش خواهد کرد
این 8 رویا عبارتند از:

1. بهبود رتبه در جدول برترین گلزنان تاریخ لالیگا. لیونل مسی تا کنون 215 گل در لالیگا به ثمر رسانده و تا رسیدن به صدر جدول گلزنان تنها باید 36 گل دیگر به ثمر برساند. زارا با 251 گل بهترین گلزن تاریخ لالیگاست.

2. رسیدن به رتبه اول برترین گلزن تاریخ بارسلونا در تمامی رقابت ها. در حال حاظر پائولینیو آلکانترا با 369 گل آقای گل تاریخ بارسلوناست و مسی تنها 34 گل با رکورد آلکانترا فاصله دارد. لیونل مسی تا کنون در بازی هاب رسمی بارسلونا 335 گل به ثمر رسانده است.

3. لیونل مسی در رقابت های لیگ قهرمانان 59 گل به ثمر رسانده و تا رکورد 71 گل رائول تنها 12 گل فاصله دارد.

4. مسی تا کنون 3 بار موفق به کسب جایزه کفش طلای اروپا شده که یک رکورد محسوب می شود. مسی برای جاودانه تر کردن این رکورد تلاش خواهد کرد برای سومین بار متوالی برنده کفش طلای اروپا شده و با آقای گل شدن در لالیگا به رکورد 4 آقای گلی پوشکاش برسد.

5. رسیدن به پنجمین توپ طلای متوالی و جاودانه تر کردن رکوردی که به دست آورده است. مسی طی 4 سال گذشته 4 توپ طلبه دست آورده که در تاریخ بی سابقه بوده است .

6. رسیدن به چهارمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. مسی به همراه بارسا در 6 نیمه نهایی متوالی حضور داشته و توانسته 3 بار عنوان قهرمانی اروپا را بدست آورد. مسی در فینال 2006 بازی نکرد اما در فینال 2009 و 2011 با گلزنی مقابل منچستر نقش زیادی در قهرمانی بارسا داشت.

7. لیونل مسی برای رسیدن به رکورد 56 گل گابریل باتیستوتا راهی طولانی پیش رو دارد. مسی تا کنون 35 گل ملی به ثمر رسانده است.

8. مهمترین هدف مسی در فصل آینده قهرمانی به همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خواهد بود، هدفی که با رسیدن به آن جای هیچ حرفی حتی برای منتقدانش نمی ماند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خرید اینترنتی در تاریخ 1392/04/28 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,724
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,724
  • بازدید ماه : 5,334
  • بازدید سال : 42,409
  • بازدید کلی : 602,411