loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 64 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ما به ایده هایمان وفاداریم. وقتی رو به جلو حرکت می کنیم، مستقیم تر بازی می کنیم و این روزها به نتایج خوبی دست می یابیم

پدرو رودریگس: هرموقع سرمربی تیم بخواهد، آماده کمک رسانی هستم 

در جریان بازی بارسلونا مقابل رایو وایه کانو که با برد قاطعانه تیم کاتالان به پایان رسید، بارسلونا دو مهره تاثیرگذار داشت؛ یکی ویکتور والدس که با مهار یک ضربه پنالتی و چند فرصت خطرناک تیم حریف دروازه اش را بسته نگاه داشت و دیگری هم پدرو رودریگس بود که سه گل از 4 گل بارسا را به ثمر رسانددر پایان این بازی پدرو در گفت  و گو با گل تی وی شرکت کرد.

او در جریان این بازی اولین هت تریکش راانجام داد و در صحبت هایی به آنالیز عملکرد تیمش پرداخت. پدرو به خبرنگاران گفت:« می دانستیم که بازی کردن در ورزشگاه وایه کاس چقدر کار سختی است. زمین این ورزشگاه، زمینی سخت است.  آنها تیمی رقابتی دارند ولی درنهایت توانستیم فضاهای خالی را پیدا کنیم وبه گل برسیم. من از عملکرد تیم راضی هستم. پیروزی دراین بازی سخت بود واز نظر فردی هم احساس رضایت می کنم. به ویژه باید از هم تیمی هایم تشکر کنم. ما می دانستیم که در بازی شنبه نمی توانستیم لغزشی داشته باشیم. »

 

پدرو ادامه داد:« همه ما می خواهیم بازی کنیم ودرترکیب اصلی تیم حضور داشته باشیم . گلزنی باعث افزایش اعتماد به نفس ما خواهد شد. بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی ، درچند بازی اخیر سرمربی تیم تصمیم گرفته بود تا به من استراحت بدهد. من آماده ام تا هرزمان که سرمربی تیم بخواهد، برای تیم به میدان بروم. ما به ایده هایمان وفاداریم. وقتی رو به جلو حرکت می کنیم، مستقیم تر بازی می کنیم و این روزها به نتایج خوبی دست می یابیم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,152
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,152
  • بازدید ماه : 5,762
  • بازدید سال : 42,837
  • بازدید کلی : 602,839