loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 72 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

مربی اسبق بارسا در مورد خرید احتمالی لوئیز و چگونگی آمدن به بایرن توضیحاتی داده است.

به گزارش فوتبال اسپانیا، به نظر می رسد بارسا در بازار نقل و انتقالات به دنبال داوید لوئیز باشد اما باید در این حرکت با بایرن مونیخ رقابت کند.
با این حال مربی سابق بارسا می گوید ما لوئیز را نمی خواهیم!

گواردیولا به خبرنگاران می گوید: "من 5 مدافع خوب دارم که از همه آن ها راضی هستم، آمدن لوئیز یک شایعه است که در انگلستان به آن پرداخته شده است."
از این مربی در مورد ارتباط بایرن با او در سال 2011 که در یک دیدار دوستانه مقابل هم قرار گرفتند برای مربیگری سوال میشود:

"من با خودم گفتم که شاید بتوانم در اینجا مربیگری کنم، اما این چیزی است که شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید. در آن لحظه من کاملا بر روی تیمم بارسا متمرکز شده بودم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,189
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,189
  • بازدید ماه : 4,799
  • بازدید سال : 41,874
  • بازدید کلی : 601,876