loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 69 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
توبی آلدرویرلد شنبه وارد مادرید شد و انتقال 4 ساله‌اش از آژاکس آمستردام به باشگاه اتلتیکو مادرید را قطعی کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

 


این مدافع بلژیکی، به همراه پدر و دو وکیلش، وارد فرودگاه بین المللی باراخاس در مادرید شدند و مستقیما به باشگاه اتلتیکو رفتند تا این بازیکن آزمایشات پزشکی‌ خود را انجام دهد.

به گزارش AS، این بازیکن در فرودگاه باراخاس می‌‌گوید: "خیلی‌ خوشحالم که عضوی از این باشگاه هستم. باشگاهی با یک تاریخ بزرگ. اتلتیکو همواره یکی‌ از بهترین تیم‌های اروپا است. امیدوارم که انتقالم به اتلتیکو را کامل کنم و بتوانم به همراه اتلتیکو در چمپیونزلیگ حاضر باشم."

این مدافع همچنین تایید کرد که بازی‌های اتلتیکو مادرید را به صورت هفتگی دنبال می‌‌کرده است: "من بازی‌های آنها را دنبال می‌‌کردم. آنها تیم بسیار خوبی‌ هستند که خیلی‌ خوب فوتبال بازی می‌‌کنند و همین سبب خوشحالی‌ من برای پیوستن به اتلتیکو است. تابستان طولانی داشتم زیرا نمی‌‌دانستم که به کدام باشگاه منتقل خواهم شد. باشگاه‌های زیادی به دنبال من بودند که صبر کردم تا بهترین را انتخاب کنم. وقتی‌ باشگاهی مانند اتلتیکو به شما پیشنهاد می‌‌دهد، شما تحت تاثیر قرار می‌‌گیرید."

برچسب ها اتیلیکومادرید ، ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,190
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,190
  • بازدید ماه : 6,800
  • بازدید سال : 43,875
  • بازدید کلی : 603,877