loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

ویکتور والدز با وجود این که در بازی شب گذشته دو گل دریافت کرد اما با عملکرد بسیار خوب خوب توانست چندین بار از دروازه بارسا حفاظت کند و باز هم در پیروزی به بارسایی‌ها کمک کند.

 

ویکتور والدز در ابتدای صحبت خود گفت:

     "قطعا من بسیار خوشحال هستم.زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم پیروزی برایم لذت بخش‌تر می‌شود."

والدز در ادامه درباره جریان بازی صحبت کرد:

     "ما یک مبارزه بسیار سخت برای حفظ پیروزی داشتیم.این سه امتیاز در مستایا بسیار سخت به دست آمد،وقتی ما  3-0 جلو هستیم هیچ چیز تمام نشده است و بعد از دو گل آن‌ها ما متوجه این موضوع شدیم.با این وجود خط دفاعی با خط هافبک و حمله هماهنگ بود  و ما باز هم پیشرفت خواهیم داشت."

هر تیمی شانس قهرمانی دارد

والدز در ادامه درباره این که امسال هر تیمی شانس قهرمانی در لالیگا را دارد صحبتی کرد:

     "همه تیم‌های لالیگا بسیار خوب هستند،این که مسابقات دو قطبی هست جای بحث دارد،اما در اسپانیا تیم‌های سخت کوشی وجود دارند،همان چیزی که ما در بازی شب گذشته دیدیم."

در ادامه می‌توانید مصاحبه‌های نیمار،آندرس اینیستا و جوردی آلبا را مشاهده کنید


نیمار:

     "فشار حملات ما در اواخر نیمه دوم کم‌تر شده بود و ما دو گل خوردیم که برای بازی‌های بعدی باید این موضوع را اصلاح کنیم."

     "والنسیا در نیمه دوم بسیار عالی بازی کرد و باعث شد که ما نتوانیم بازی اصلی خود را انجام دهیم."

     "من احساس می‌کنم که از نظر جسمی بهتر و بهتر می‌شوم.اما من نیاز دارم که در طول فصل پیشرفت کنم،و من مطمئنم که کار تیمی من نیز همراه با وضعیت فیزیکی من بهتر می‌شود."

جوردی آلبا:

     "بله،ما 3-0 جلو بودیم و بازی را دست کم گرفتیم،و دو گل خوردیم و فهمیدیم که اشتباه کرده‌ایم.در نیمه دوم می‌توانستیم باز هم گل بزنیم اما به هر حال توانتستیم پیروز شویم."

     "ما در برابر سه تیم سخت کوش(مالاگا،اتلتیکو و والنسیا) بازی کرده‌ایم،و بردن همه این تیم‌ها دشوار است،اما ما باید آغاز کنیم و تلاش خود را به کار بگیریم."

     "من با همان شیوه که مربی جدید می‌گوید بازی می‌کنم.من در نیمه دوم بیشتر جلو می‌رفتم و احساس خوبی در زمین داشتم...این درست است که من زیاد جلو می‌روم اما همیشه حواسم به عقب هست."

     "نیمار یک بازیکن فوق العاده است،او با همه متفاوت است."

اینیستا:

     "پس از کسب نتیجه 3-0 ما به والنسیا اجازه حمله دادیم که کار اشتباهی بود،اما در نیمه دوم می‌توانستیم باز هم گل بزنیم."

     "مستایا همیشه برای ما دارای بازی‌های دشواری بوده است،از همه نظر کار برای ما سخت شده بود."

     "ما تازه فصل را آغاز کرده‌ایم و من مطئنم که بهتر می‌شویم."

     "این موضوع عجیبی نیست،مربی تازه آمده و دستورات خودش را امتحان می‌کند.مهم ترین چیز این است که ما در جایی که او به ما نیاز دارد آماده باشیم."

منبع: فرنود کاتالونیا
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,176
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,176
  • بازدید ماه : 6,786
  • بازدید سال : 43,861
  • بازدید کلی : 603,863