loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 68 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا دیشب در بازی برابر رایووایکانو در هفته پنجم لالیگا اسپانیا توانست با حساب کار 4-0 به پیروزی برسد این پیروزی پنجمین پیروزی متوالی بارسا در لالیگا به حساب می اید در این بازی پدرو با سه گل و فابرگاس با یک گل توانستد بارسلونا را به پیروزی برسانند



لازم به ذکر هست که پدرو پس از هتریک خود مقابل رایووایکانو توانست اولین هتریک خود برای بارسا را رقم بزند. 
هم چنین مارتینو در مصاحبه ای که داشت گفت :

پیروزی ارزشمند و خوبی بود ما خوب بازی کردیم و باید گل های بیشتری میزدیم ما بازی به بازی بهر میشویم و این نشانه خوبی برای رشد تیم بارسا هست من امیدوار هستم که این پیروزی ها ادامه داشته باشد.
رایووایکو تیم خوبی بود انها ما را حیرت زده کردند و توانستد همکاری خوبی را به نمایش بگذارند ما در دقایق نخست خوب بازی نکردیم و یک پنالتی دادیم ولی خوشبختانه والدس در روزهای اوج خود بوده و توانست ان پنالتی را به خوبی بگیرد اما ما رفته رفته سوار بر بازی شدیم و بازی فوق العاده را به نمایش گذاشتیم ما پیشرفت زیادی کردیم که این ها همه نتیجه زحماتی هست که داریم میکشیم

او درباره مونتویا و سانگ نیز گفت :

هر دو این بازیکن ها عالی بودند. انها با این بازی خوبشان به من نشان دادند که من باید از انها بیشتر استفاده کنم.

وی درباره نیمار هم گفت:

نیمار واقعا عالی هست او دارد با نهایت سرعت در ترکیب اصلی جای میگیرد واقعا من شگفت زده شده ام که چه طور مسی و نیمار ایقدر به هم وابسته و دارند همکاری های خوبی انجام میدهند. باید بگویم شاید نیمار تا به حال در لالیگا گل نزده ولی پاس گل و حرکات زیبایی کرده است که در گل ها بسیار تاثیر داشته من مطمئن هستم که او به زودی خیلی خیلی بیشتر از اینها گل میزند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,330
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,330
  • بازدید ماه : 5,940
  • بازدید سال : 43,015
  • بازدید کلی : 603,017