loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 63 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

مدافع برزیلی بارسلونا در گفت و گو با لانس اعلام کرد که قصد داشت تا برای نجات جان دوستش، آبیدال، بخشی از کبدش را به او هدیه دهد

آلوس:به خاطر علاقه ام به آبیدال وخانواده اش می خواستم کبدم را به او بدهم


دانی آلوس مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا در گفتگو با روزنامه برزیلی لانس به این نکته اشاره کرد که تصمیم داشته تا بخشی از کبدش را به اریک آبیدال دوست و هم تیمی سابقش در بارسلونا هدیه کند.

او در صحبت هایی گفته:« زندگی در اولویت اول است. اینکه من قصد داشتم تا بخشی از کبدم را به آبیدال بدهم، یک ماجرای خصوصی بود و حالا که آبیدال دراین باره حرف زده، من هم مجبورم که راجع به آن صحبت کنم. هدف و خواسته من تنها برای کمک کردن به دوستم بود. به خاطر احترامی که برای اریک قائل بودم و به خاطر محبتی که به او و خانواده اش دارم می خواستم این کار را انجام دهم. وقتی زندگی کسی در خطر است، فوتبال دراولویت دوم قرار دارد.»

اریک آبیدال ستاره فرانسوی دنیای فوتبال به خاطر وجود یک تومور درکبدش مجبور به انجام عمل پیوند کبد شده بود و پسرعمویش بخشی از کبدش را به او هدیه کرد.حالاآبیدال با طی مراحل پزشکی لازم بهبود یافته و به دنیای فوتبال بازگشته است.

آلوس در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که اگر قرار براین می شد که او بخشی از کبدش را به آبیدال بدهد، ممکن بود زندگی فوتبالی اش برای همیشه به خطر بیفتد. او ادامه داد:« اگر من بخشی از کبدم را به آبیدال می دادم، ریسک بزرگی در زندگی فوتبالی ام بود ولی خداحافظی ام از دنیای فوتبال 100% قطعی نبود. فقط یک ریسک بود ولی وقتی زندگی کسی در خطر است، فوتبال ارزشش کمرنگ می شود.»

این مدافع برزیلی با اشاره به دوستی عمیقی که میان او و آبیدال وجود دارد گفت:« این اقدام باعث شد تا ارتباط دوستانه ما بهتر شود. اریک قدرت زیاد و هوش زیادی از خدا گرفت و این توانایی را دارد تا حتی بدون فوتبال زندگی کند. اگر بخشی از کبدم را برای نجات جان یک زندگی می دادم هم خدا درهای دیگری را به رویم باز می کرد.»

 


foton

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,690
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,690
  • بازدید ماه : 7,300
  • بازدید سال : 44,375
  • بازدید کلی : 604,377