loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 113 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا اعلام کرده که مسی هیچ وقت دوست ندارد تعویض شود ولی او برای مراقبت از او مجبور است که گاهی او را روی نیمکت قرار دهد

مارتینو: با مسی حرف زدم؛ وظیفه من مراقبت از اوست

جراردو تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا در پایان بازی دیشب تیمش که با برد 1- 4 مقابل رئال سوسیداد به پایان رسید در سالن کنفرانس خبری نوکمپ حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

*تیکی تاکا در نیمه اول: خیلی زیبا بود اگر می شد که این حرکات تیکی تاکا منتهی به گل شود ولی این طور نشد. من از همه آنچه دیدم راضی بودم .ما می خواهیم تنوع زیادی در بازی تیممان داشته باشیم و بتوانیم ریتم بازی و نحوه حملات تیم را تغییر دهیم. در نیمه اول، بیش ازنیمه دوم شاهد این تغییرات بودیم. فشار برروی تیم حریف را درتمامی دقایق حفظ کردیم و این خبر خیلی خوبی برای ما بود

*مسی : او هیچ وقت دوست ندارد که زمین مسابقه را ترک کند ولی من باید مراقب او باشم. مسی باید در شرایط ایده آلی باشد تا بتواند اثرگذار باشد. من با او حرف زدم. هیچ کسی دوست ندارد از زمین بازی بیرون بیاید و لئو همیشه دوست دارد که تا پایان در میدان بماند. اگر من او را تعویض کردم به خاطر این بود که بتواند استراحت کند. من حالا مراقب خواهم بود تا در یک بازی برابر و شانه به شانه او را تعویض نکنم.

*ماسچرانو: او از ناحیه عضله پایش احساس درد می کند. باید ببینیم که اوضاعش چطور پیش خواهد رفت. خاویرکارهای زیادی برای ما انجام می دهد و ازهمه نظر مهم است

*الکسیس: او کاری که باید را در خط حمله تیم انجام داد و به علاوه مشارکت زیادی هم درامور تدافعی تیم داشت.

*بارترا: او اولین گزینه ای است که تا وقتی که پویول بازگردد روی نیمکت تیممان داریم

*بحث های مطرح شده بعد از مصاف با رایو وایه کانو: اگر بازیکنان از عملکردشان اطمینان نداشتند، من نگران می شدم

*نیمار: وقتی یک بازیکن بدین ترتیب در بازی تیم شرکت می کند، دستیابی  به گل اتفاق خیلی خوبی است که دراین شرایط رخ می دهد. نیمار تلاش زیادی برای رسیدن به گل می کرد ؛ اما هیچ وقت بیش از حد برای گلزنی مضطرب نبود. او حالا خیال مارا راحت کرد و می دانیم که 2 گلزن داریم والبته گزینه های دیگری هم برای پرکردن جای خالیشان داریم.

*فلورنتینو پرس/ بیل: این برای من موضوعی است که چند وقت پیش درموردش صحبت کردم

*تفاوت میان بارسلونا و رئال مادرید: اتلتیکو هم فصل خوبی را پشت سرمی گذارد ولی اعضای رختکن رئال و بارسا فوق العاده خوب هستند. حریفانی هستند که مثل اسپانیول و ویارئال و... که با شخصیت بالایی به رقابت ادامه می دهند

 

*والدس: من تصمیم والدس را درک می کنم و به آن احترام می گذارم. از همان روز اول هم به او گفتم که چه فکر می کنم .. گاهی وقتها پذیرفتن تصمیمی دراین حد و اندازه کار سختی است.  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,781
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,781
  • بازدید ماه : 6,391
  • بازدید سال : 43,466
  • بازدید کلی : 603,468