loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 105 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

منبع:ویوابارسا

WB مسی : من درباره بازی نکردن در بازی فردا شب احساس بدی دارم ، اما اگر خدا بخواهد به زودی برخواهم گشت ، ریکاوری ام زیاد طول نخواهد کشید.

لارسن (بازیکن سابق بارسا و سلتیک) : مسی بهترین بازیکن دنیاست ، با او آنها همواره بهتر هستند اما بارسا میتواند بدون او نیز همه ی تیمها را شکست دهد.

لارسن : من هر هفته بازی نمی کردم اما مدتی که در بارسا بودم فوق العاده بود و رابطه ام با هواداران بسیار بسیار عالی.

لارسن : سلتیک نیز مانند بارسا فراتر از یک باشگاه است ، شما سلتیک می خورید ، می خوابید و می پوشید ، هرکجا که بروید.

بیشترین گل زده در 5 لیگ معتبر اروپا : بارسا 24 – دورتمند 21 – اتلتیکو 19 – هافنهایم 18 .

 

توع*یتر پیکه : بعدازظهر بخیر گلاسکو ، در حال رفتن به هتل هستیم ، تمرین عصر در سلتیک پارک.

مربی سلتیک لنون به بازیکنانش پیشنهاد داده است تا فیلم بازی فصل پیش را ببینند تا بتوانند مجددا بارسا را شکست دهند.

در بازی فردا شب مانند فصل پیش بارترا از ابتدا بازی را در برابر سلتیک آغاز خواهد کرد.

جولی : بارسا یک باشگاه خانوادگی است .بعضی چیزهای جالب در آنجا هست که به شما حسی عالی میدهد ، هم در باشگاه و هم در شهر بارسلونا.

جولی : من سه سال با مسی بازی کردم ، میدیم که او در حال رشد کردن و پیشرفت است ، در سالهای گذشته او واقعا عالی بوده است و من زیاد بازی نمی کردم.

توع*تر پویول : صبح بخیر ، اکنون زمان اندکی حرکات کششی در پیلاتیز است ...

بارسا در 29 بازی از 32 بازی گذشته ی خود در لالیگا حداقل 2 گل به ثمر رسانده است .

نظرسنجی : بهترین بازیکن آلمریا : بارترا 54% - مسی 25% - آدریانو 6% - آندرس 4% - والدس 4%

دیروز دویست روز از آخرین بازی رسمی کاپیتان پویول برای بارسا گذشته بود.

ایکاردی (بازیکن اینتر) : بودن در آکادمی بارسا به من کمک زیادی کرد ، نه فقط به عنوان یک بازیکن فوتبال بلکه به عنوان پیشرفت یک انسان . 

ایکاردی : بازگشت به بارسا ؟ شما هرگز نمی دانید چه پیش میاید ، اما اکنون بازیکن اینتر هستم و در اینجا خوشحال هستم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,362
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,362
  • بازدید ماه : 7,972
  • بازدید سال : 45,047
  • بازدید کلی : 605,049