loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 55 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعتقاد دارد که برای بدست آوردن عنوان مرد سال فوتبال جهان، در زمین فوتبال بیشتر از رقیبان خود یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تلاش می کند.

وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که نقش بسیار کلیدی و مهمی در رسیدن این تیم به 3 گانه فصل قبل داشت، چندی پیش توانست با پشت سر گذاشتن ستاره تیم بارسلونا عنوان مرد سال اروپا را بدست آورد.

ریبری در رابطه با تلاشش برای کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان به روزنامه کیکر گفت: "اگر ما را با هم مقایسه کنید می بینید که من سختتر تلاش می کنم، من در امور دفاعی بیشتری نسبت به رونالدو و مسی شرکت میکنم و پاس گلهای بیشتری نیز می دهم."

ستاره باشگاه بایرن در ادامه افزود: "این بسیار فوق العاده است که شما بتوانید توپ طلایی مرد سال فوتبال جهان را که هدفتان است بدست بیاورید، من حتی بیشتر از قبل به خودم اطمینان دارم و این را در زمین نیز نشان می دهم، من در بالاترین سطح دوران فوتبال خود قرار دارم و گلهای بسیاری در این مدت زده ام، واقعاً از بازی خودم در زمین فوتبال لذت می برم."

 

لیونل مسی ستاره بارسلونا توانسته است از سال 2010 تاکنون عنوان جدید مرد سال فوتبال جهان را بدست بیاورد.

برچسب ها بارسا ، مسی ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,294
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,294
  • بازدید ماه : 6,904
  • بازدید سال : 43,979
  • بازدید کلی : 603,981