loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 61 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

بر اساس اخبار منتشر شده از مطبوعات و رسانه های اسپانیا بارسلونا با مارک آندره ترستگن دروازه بان تیم زیر 21 ساله های آلمان وارد مذاکره شده است.

به گزارش Bild، وبه نقل از رادیوی  Cadena Ser بارسلونا می خواهد ترستگن را جانشین ویکتور والدز کند که حاضر به تمدید قرادادش نشده است و در پایان این فصل بارسا را ترک می کند. مبلغ ترانسفر ترستگن 8 میلیون یورو برآورد شده است.

گرد فوم بورخ مدیر برنامه های این دروازه بان درباره اخبار چند روز اخیر گفت: "این ها شایعاتی بی اساس هستند. فعلا هیچ توافقی صورت نگرفته است. علاقه آن ها به مارک به مدت ها قبل برمی گردد و در چند ماه اخیر هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است."
ترستگن در گفت و گو با Sky گفت: "پیوستن من به بارسلونا گمانه زنی برخی افراد هست. من در حال حاضر تا 2015 با گلادباخ قراداد دارم و مدیر برنامه هایم تمام مسائل را کنترل می کند. من برای آینده خود برنامه هایی دارم، و یک برنامه برای رسیدن به هدف هایم تهیه کرده ام."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,543
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,543
  • بازدید ماه : 6,153
  • بازدید سال : 43,228
  • بازدید کلی : 603,230