loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 78 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

اسکای سپورت ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که با توجه به پافشاری پپ برای جذب تیاگو، سران بایرن با تیاگو آلکانتارا به توافق رسیده اند

آمادگی بایرن برای پرداخت مبلغ بند جدایی زودهنگام تیاگو 

بعد از صحبت های انتقادی پپ گواردیولا خطاب به مدیران باشگاه بارسلونا، انتشار اخباری مبنی بر توافق تیاگو آلکانتارا با بایرن مونیخ، به منزله آب سردی برپیکره رئیس باشگاه کاتالان بود.

گواردیولا در جریان صحبت هایش از تمایل فراوانش برای جذب تیاگو آلکانتارا صحبت کرد و گفت:« من به کاله (رومنیگه) و ماتیاس (سامر) گفتم که این بازیکن را می خواهم . تیاگو یک سوپربازیکن است. یا او یا هیچ کس دیگر.»

و طبق اعلام راک 1 و بازتاب این خبر درروزنامه های اسپانیایی، رومنیگه عصر دیروز با ساندرو روسل تماس گرفته و اعلام کرده که سران باشگاه باواریایی حاضرند تا مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام تیاگو آلکانتارا، یعنی 18 میلیون یورو را بپردازند . کادنا کوپه هم روز سه شنبه در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که تیاگو آلکانتارا نیز تصمیم گرفته تا با رد پیشنهاد منچستریونایتد به بایرن مونیخ بپیوندد.

 

صحبت های روز گذشته پپ گواردیولا در تمجید ازتیاگو نیز حالا گمانه زنی ها برای انجام این انتقال را افزایش داده. پپ دیروز در تمجیداز تیاگو گفته بود:« من او را خیلی خیلی خوب می شناسم. او بازیکن فوق العاده ای است که می توانددر 3، 4 یا حتی 5 پست متفاوت بازی کند. او یک بازیکن پرتلاش است و درنبردهای تک به تک یک سلاح خوب برای تیمش به حساب می آید. می دانم که در حال حاضر تیم خوبی داریم ولی باید در شش تورنمنت به مبارزه بپردازیم. من به تیاگو درمیانه میدان تیمم نیاز دارم. من فقط نظرم را به سران بایرن اعلام کردم و آنها هستند که باید دراین باره تصمیم گیری کنند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,115
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,115
  • بازدید ماه : 4,725
  • بازدید سال : 41,800
  • بازدید کلی : 601,802