loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 81 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
وقتی تیمی کاملا بازی را می بندد، برای رسیدن به دروازه حریف، باید فاصله زیادی راطی کند. ما سبک بازی مشخصی داریم و با درک خودمان به دنبال پیروزی خواهیم بود
اینیستا: هرکسی هرجایی که دوست دارد می ماند و جای من در بارساست

 

آندرس اینیستا ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا این روزها در زادگاهش آلباسه ته است و فردا شب با پیراهن تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه این شهر به میدان خواهد رفت تا دراخرین بازی اسپانیا درمرحله مقدماتی جام جهانی درقاره اروپا مقابل گرجستان حضور یابد.
او حالا درگفتگو باکانال موویستار به بررسی شرایط و مسائل روز فوتبالی اش پرداخته:
*بازگشت به آلباسه ته: برای من بازگشت به سرزمین مادری با تیم ملی، اتفاق ویژه ای است. من کارم در تیم رده بزرگسالان را دراینجا آغاز کردم و حالا می توانم دوباره خانواده ام و دوستانم و افراد عزیز زندگی ام را ببینم. امیدوارم که آنها هم لذت ببرند و شاهد یک پیروزی باشند که به دنبالش هستیم
 *سبک بازی تیم ملی : ما همیشه فوتبال، بازی تهاجمی و حرکات منتهی به گل را به سایر حرکات اولویت می دهیم. ما اخیرا با تیم هایی روبرو می شویم که بازی را کاملا می بندند ولی این را ترجیح می دهم که این تیم ها به دنبال ضدحمله زیادی نباشند. وقتی تیمی کاملا بازی را می بندد، برای رسیدن به دروازه حریف، باید فاصله زیادی راطی کند. ما سبک بازی مشخصی داریم و با درک خودمان به دنبال پیروزی خواهیم بود
*میچو : انتقادات وارده به میچو کاملا بی ارتباط هستند و پایه واساسی ندارند. باید به او به خاطر شروعش درتیم ملی بزرگسالان تبریک گفت.چرا که رسیدن به تیم ملی و عملکردی که اوبه نمایش می گذارد خیلی خوب است و به همین خاطر هم او اینجا دراردوی تیم است
  *دل بوسکه: همه ما حس می کنیم که دل بوسکه می تواند به کارش ادامه دهد و کسی که با تیم بماند، انگیزه و انرژی لازم برای ادامه دادن را از تیم کسب می کند
*تاتا مارتینو: او انسانی عادی است. ایده و برنامه ای که دارد کاملا مشابه با ایده های ما در بارسلوناست. من  درانتظار سال خیلی خوبی هستم  و حس خیلی خوبی دارم
*والدس: او در مورد موقعیتش، احساسش، تصمیمش و همه چیز توضیح داده و از این به بعد هرچه گفته شود، بیهوده است. او خیلی شفاف خواسته اش را گفته

 

*آینده اینیستا: هرکسی دوست دارد در جایی باشد و جای من بارسلوناست.سران باشگاه این را می دانند و آنها هم می خواهند که من بمانم.امیدوارم که بتوانم تا آخر عمر فوتبالی ام اینجا بمانم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,196
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,196
  • بازدید ماه : 7,806
  • بازدید سال : 44,881
  • بازدید کلی : 604,883