loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 59 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 نیمار اعلام کرده از بازی در کنار مسی لذت می برد و معتقد است او لایق دریافت توپ طلای پنجم پیاپی است.به گزارش بخش گروه اسپانیایی وبسایت بین المللی گل، نیمار می گوید:


  
"مسی در سطح دیگری بازی می کند. او را ستایش می کنم و به او احترام می گذارم. او چهار بار پیاپی بهترین بازیکن سال جهان شده و باز هم می تواند این عنوان را بدست آورد."

 

او همچنین در مورد شرایط خودش هم گفت:
"بازی من در بارسلونا تغییری نکرده است؛ همانی هستم که بودم. اینجا محدودتر نشده ام. بارسا هم همانند باشگاه قبلی ام و البته تیم ملی آزادی عمل بسیاری به من در حمله داده است. همه چیز در اینجا فوق العاده است."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,252
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,252
  • بازدید ماه : 4,862
  • بازدید سال : 41,937
  • بازدید کلی : 601,939