loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 80 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

دروازه بان بارسلونا اعلام کرده که امسال محبت هواداران تیمش را دریافته است

والدس: نیمار باموهای بلندش ترسناک تر به نظر می رسید؛تیپ او درسانتوس را بیشتر دوست داشتم


ویکتور والدس میهمان ویژه برنامه «ال اورمیگروی3» بود ودر جریان این برنامه جذاب ازتمایلش برای آغاز دوره ای جدید و حرفه ای درخارج از باشگاه کاتالان صحبت کرد. در اینجا می توانید گزیده هایی از صحبت های او را مطالعه کنید:

آینده
 خیلی هانگران این هستند که من چرا می خواهم از بارسا بروم.می دانم که شاید درکش سخت باشد ولی چندین سال است که اینجا هستم ودروازه بانی بارسا یا رئال، فشار زیادی را به همراه دارد.حس می کنم که این دوره دیگر تمام شده. نمی خواهم با افراد بازی کنم.به من پیشنهاد کردند که بمانم ولی به سران باشگاه شرایطم راگفتم و خواستم که به این موضوع احترام بگذارند.همین روند رادنبال می کنم. من به خاطر چندین شرایط می روم:به خاطر سالهای فراوان حضورم دراینجا، به خاطر جستجوی چالشهای جدید و برای بازی درلیگی دیگر
محبت
من این فصل به محبت هواداران تیمم توجه کردم و باید از آنها تشکر کنم. برای من افتخار بزرگی است که هرروز یادم هستندوبه من محبت دارند
مهار پنالتی ها
 من دروازه بان هستم. اگر پنالتی تراس اوراس (رایو وایه کانو) را مهار کردم، به این خاطر بود که ما باهم بزرگ شدیم و ازآنجا که او را می شناختم، توانستم حدس بزنم که چطور شوت می زند و ضربه اش را مهار کردم
شروع بارسا دراین فصل
به خاطر این شروع خوب احساس خوشبختی می کنم. خوشحالم که اینگونه بازی می کنیم و تیم چنین شرایطی دارد. همیشه می گویند که وقتی تیم می برد،همه خوشحال هستند ولی من شخصا وقتی یک بازی را بدون دریافت گل به پایان می برم، شخصا خیلی خوشحال می شوم.  

ظاهر نیمار
نیمار وقتی در سانتوس بود ظاهر جلب توجه کننده تری داشت و من به او گفتم که از تیپش در سانتوس بیشتر خوشم می آمد.وقتی موهایش بلندو رنگ شده بود، ترسناک تر به نظر می رسید ولی الان هم او ظاهرش را اینگونه درست می کند.

 جدایی ویا

من خیلی ناراحت شدم که ویا از بارسا رفت.او برایم فراتر از یک دوست بود. من خیلی از او حمایت می کردم و او هم از من حمایت می کرد. ما همیشه با هم بودیم و خیلی ناراحت شدم که رفت
کاسیاس
 او پارسال روزهای سختی را پشت سرگذاشت ولی عملکرد خیلی خوبی دارد.من درتیم ملی او را آماده می بینم.برایش بهترین ها را آرزو می کنم
بعد ازاین صحبت بود که مجریان این برنامه ،تست بامزه ای را از والدس گرفتند. آنها ازوالدس پرسیدند:« از کدام بیشتر می ترسی: در یک کوچه بن بست تاریک با په په روبرو شوی یا کریستیانو به سمت دروازه ات یک ضربه پنالتی بزند؟ و پاسخ والدس این بود:« از په په»
والدس در بخش دیگری از صحبت هایش هم یادآوری کرد که عادت ندارد بازیهای تکراری را تماشا کند
تولد ورا، فرزند سوم والدس
ورا سومین فرزند ماست و احساس غرور می کنم که پدر او هستم . من دروازه بانم ولی بی دقت و دست و پاچلفتی هستم و ورا اینقدر کوچک است که می ترسم او را در آغوش بگیرم. به نظرم او یکی از ظریف ترین نوزادهای یاست که دیدم.»

 

والدس در پایان این برنامه هم یک جفت دستکش سفید به مجری برنامه هدیه داد و قول داد که در حضور آتی اش دراین برنامه آواز بخواند. شرکت کنندگان دراین برنامه تلویزیونی هم اوراتشویق کرده وبعد از اتمام این برنامه از او امضا گرفتند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,522
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,522
  • بازدید ماه : 5,132
  • بازدید سال : 42,207
  • بازدید کلی : 602,209