loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 69 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

اولین کنفرانس مطبوعاتی والتر ماتزاری در اردوگاه تمرینات تابستانی اینتر پینزولو برگزار شد. بحث او در مورد اولین روزهای کاری اش در اینتر و شناخت بازیکنان آغاز شد و ماتزاری در این مورد گفت:

"تا الان با همه به جز چهار یا پنج بازیکن صحبت کرده ام، برایم بسیار مهم است که با آنها صحبت کنم. دوست دارم تک تک شان را بشناسم. در نگاه اول می گویم همه آماده به کار هستند. این ها بازیکنان حرفه ای بزرگی هستند که می خواهند نتایج فصل پیش را جبران کنند و این نقطه شروع خوبیست. فوتبال یعنی احساس و باید با انگیزه بازی کرد و در دید اول به نظر من انگیزه در بین این بازیکنان بسیار بالاست."

از ماتزاری در مورد لقب "گروهبان آهنی" که به او نسبت داده شده است نظر خواستند و او گفت: "من خودم هستم، این سیزدهمین سال فعالیت من به عنوان مربی حرفه ایست و من با اعتقادات خودم با کار خود برخورد می کنم. شاید برای رسانه ها بهتر باشد بیشتر راجع به این موضوع صحبت کنند؛ چون قبل از اینکه من به اینتر بیایم حرف های زیادی زده شد. من عمل را به کلمات ترجیح می دهم و تا الان نظر من راجع به اینتر مساعد بوده است. معمولا نظر من هم راجع به چیزی اشتباه در نمی آید. از نظر من این بازیکنان حاضرند برای من همه کار انجام دهند."

 روزنامه نگاران تلاش کردند نظر ماتزاری را در مورد نقل و انتقالات جویا شوند اگر چه موفقیت کمی در این موضوع به دست آوردند. ماتزاری در این مورد گفت: "من نمی خواهم حرف هایم را تکرار کنم. من درک می کنم که هر کسی وظیفه ای دارد که باید آن را انجام دهد. وظیفه شما پرسیدن سوال است اما در مورد نقل و انتقالات من فقط با مسئولین باشگاه صحبت می کنم. پیرو آسیلیو، مارکو برانکا و پرزیدنت موراتی می دانند که من چه چیزهایی را زیر نظر دارم. کار  آنها این نیست که راجع به تک تک جزئیات کار من سوال کنند یا در مورد ترکیبی که تیم من با آن بازی می کند بپرسند. در مورد نقل و انتقالات باید از آنها بپرسید و این وظیفه آنهاست که پاسخ شما را بدهند. اگر شانس به خدمت گرفتن یک بازیکن بزرگ را داشته باشیم برای من به عنوان یک مربی خوشحال کننده خواهد بود."

او ادامه داد: "دیروز یک طرفدار از من خواست که اسکودتو را فتح کنیم و من به او گفتم که به من زمان بدهید و من آن را تقدیم شما خواهم کرد. من می خواهم کارها را به طور جدی انجام دهم نه مانند کسی که دور یک خط بچرخد. فراموش نکنید که تیم فصل گذشته را در رتبه نهم به پایان رساند و حالا من باید تیم را به جمع مدعیان قهرمانی بازگردانم. من می خواهم تیمی از اینتر را ببینم که تسلیم نمی شود بلکه برای کسب پیروزی می جنگد. چیزی که در روح و هویت این تیم است. این چیزی است که من می خواهم و چیزی است که می توانم برای آن قول دهم."

از ماتزاری در مورد توهیر و امکان سرمایه گذاری اش در اینتر پرسیده شد که پاسخ داد: "هر چیزی که برای اینتر خوب است به آن خوش آمد خواهم گفت. موراتی به من گفت جای نگرانی نیست و از من تشکر کرد که از او چیزی را درخواست نکرده ام، اما در هر صورت من بر روی گرفتن بهترین نتیجه با بازیکنانم متمرکز هستم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,016
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,016
  • بازدید ماه : 5,626
  • بازدید سال : 42,701
  • بازدید کلی : 602,703