loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

استفان الشعراوی در تازه ترین صحبت های خود از آخرین شرایط مصدومیت اش گفت و اعلام کرد که به بازی برابر بارسلونا می رسد

 

بارسا نیوز

این ستاره جوان میلانی چندین هفته است که به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند اما به نظر می رسد هواداران روسونری باید به زودی شاهد بازگشت مهاجم جوان شان باشندبه نقل از ac-milan.ir-او در مصاحبه با نشریه گاتزتا گفت:"هفته آینده بر روی پایم یک سونوگرافی فراصوتی انجام می دهم اما می توانم 6 نوامبر زمانی که با بارسلونا بازی داریم به میادین بازگردم"

mohamadnabavi بازدید : 101 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

 

Godall معاون اسبق رئیس باشگاه بارسلونا به تصمیم جدید باشگاه اعتراض کرد . امروز خبرهایی از قوانین جدید باشگاه و ممنوعیت ورود کودکان زیر 7 سال به ورزشگاه بسیار جنجالی شد . از سویی علت این تصمیم آسیب نرسیدن به کودکان در ورزشگاه اعلام شده است و از سوی دیگر خانواده های زیادی از این تصمیم ابراز ناراحتی کرده اند . 

بارسا نیوز

Godall علت تصمیم باشگاه را مشکلات اقتصادی میداند و تاکید کرد که امیدوار است مشکلات اقتصادی باشگاه حل شود. این در حالی است که راسل علت این تصمیم را جلوگیری از آسیب رسیدن به کودکان بیان کرده است .

mohamadnabavi بازدید : 83 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا، می‌‌تواند در بازی این تیم در مقابل اوساسونا در پامپلونا به میدان برود.

آبی اناری ها روز عصر یکشنبه به مصاف اوساسونا می‌روند و به نظر می‌رسد ماشین گلزنی آرژانتینی خود را می‌توانند به همراه خود داشته باشند.
mohamadnabavi بازدید : 121 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

کافو که تجربه سه دوره حضور در رقابتهای جام جهانی را دارد بر این باور است که هموطنش نیمار در عرض دو سال از "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" بهتر خواهد شد.

بارسا نیوز

نیمار 21 ساله از زمانی که از سانتوس به بارسلونا پیوسته عملکرد چشمگیری در این تیم از خود نشان داده است. این بازیکن از 11 بازی رسمی که تا اینجای فصل برای بارسا انجام داده سه گل به ثمر رسانده است. بر پایه گزارش سایت گل، نیمار در رقابتهای جام کنفدراسیون‌ها که به قهرمانی برزیل انجامید نمایش بسیار چشمگیری داشت.

mohamadnabavi بازدید : 73 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

هافبک منچسترسيتي بر اين باور است که هم‌بازي او در تيم ملي فرانسه شايسته کسب عنوان بهترين بازيکن سال فيفا است.


 فرانک ريبري، بال کناري باورايايي‌ها فصل گذشته با نمايش درخشاني که داشت نقش بسزايي در سه‌گانه قهرماني باير‌ن‌مونيخ در آلمان و اروپا ايفا کرد. همين عملکرد مثبت فصل گذشته وي بود که اتحاديه فوتبال اروپا را متقاعد ساخت تا او را به عنوان بهترين بازيکن سال قاره سبز انتخاب کند.

mohamadnabavi بازدید : 78 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (1)

یک رسانه آلمانی از جذب مدافع ملی پوش تیم فوتبال دورتموند آلمان توسط بارسلونا در تابستان سال 2014 خبر داد.


بارسا نیوز
روزنامه بیلد در مطلبی به جذب مت هوملس مدافع مرکزی و ملی پوش تیم فوتبال بوروسیا دورتموند توسط بارسلونا اسپانیا اشاره کرد. بر این اساس این رسانه آلمانی مدعی شده است که فابین شار مدافع بازل سوئیس توسط یورگن کلوپ سرمربی دورتموند زیر نظر گرفته شده است.
mohamadnabavi بازدید : 65 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

ساندرو روسل در مورد تصمیم بحث برانگیز ممنوعیت حضور کودکان زیر 7 سال در ورزشگاه توضیحاتی ارائه داد . ساندرو روسل در مصاحبه با رادیو کاتالوینا گفت : چنین تصمیمی نشانه ی مسئولیت شناسی است . 

بارسا نیوز


چون اگر چیزی غیر مسئولانه باشد من هرگز خود را نمی بخشم . علت این تصمیم جلوگیری از آسیب رسیدن به کودکان است . چرا که برای الکلاسیکو افراد زیادی به ورزشگاه می آیند و ازدحام زیاد میتواند موجب آسیب رسیدن به کودکان شود .

mohamadnabavi بازدید : 76 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا، الکسیس سانچس مهاجم شیلیایی بارسا،در دیدار با اکوادور موفق به گلزنی شد تا تیم ملی شیلی با نتیجه ی 2بر1 در این دیدار به پیروزی برسد و به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

Alexis playing for Chile / PHOTO: FIFA.COM

 

 

دیشب علاوه بر اسپانیا،تیم ملی فوتبال شیلی هم با شکست اکوادور جواز حضور در جام جهانی2014 برزیل را کسب کرد.

mohamadnabavi بازدید : 108 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

در بازی پیش روی ال کلاسیکو که 26 اکتبر (ده روز دیگر) ساعت 18 به وقت اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود، کودکان زیر 7 سال اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت

http://media2.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/000/574/size_640x360/IMG_2224.v1308565781.jpg

سران باشگاه بارسلونا با تجدید نظر در قوانین دسترسی به ورزشگاه نوکمپ، در آستانه بازی ال کلاسیکو قانون جدیدی را وضع کرده اند بنا براعلام باشگاه کاتالان در بازی پیش روی ال کلاسیکو که 26 اکتبر (ده روز دیگر) ساعت 18 به وقت اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود، کودکان زیر 7 سال اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

mohamadnabavi بازدید : 100 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

با رفتن ویکتور والدس از بارسلونا , لیونل مسی پس از پویول , ژاوی , اینیستا کاپیتان چهارم خواهد بود . 

بارسا نیوز


در حالی که ویکتور والدس در این فصل عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته است اما میخواهد برود . مسی در گذشته کاپیتان پنجم بود اما با رفتن والدس جایگاه او ارتقاء می یابد .

mohamadnabavi بازدید : 64 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (1)

آندرس اینیستا اذعان کرد که پیروزی سه شنبه شب مقابل گرجستان، یک پیروزی احساسی بوده است.


لاروخا این تیم اروپای شرقی را با نتیجه 2 - 0 شکست داد تا جواز حضور در جام جهانی 2014 را به دست آورد. و این هافبک اذعان کرده است که پیروزی در آلباسته (باشگاهی که او فوتبال خود را از آنجا شروع کرد) احساس بسیار خوبی همراه داشته است

mohamadnabavi بازدید : 62 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 ایساک کوئنکا دیروز تحت معاینه پزشکی توسط دکتر Ramóna Cugata قرار گرفت . پزشک کوئنکا میگوید زانو ی او در حال بهبود است . کوئنکا 22 ساله هر روز به بازگشت نزدیک تر میشود . 


بارسا نیوز

عمل جراحی زانو او در ماه ژوئن انجام گرفته است . حال دکترش به بازگشت او خوشبین است . ایساک کوئنکا در صفحه توییتر خود نوشت : " زانو ی من در حال بهبود است و من احساس میکنم هر روز بهتر میشود . عکس توسط دکتر Ramóna Cugata در حین معاینات گرفته شده است .

تعداد صفحات : 309

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,002
  • بازدید ماه : 3,235
  • بازدید سال : 40,310
  • بازدید کلی : 600,312