loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

بنا بر ادعای Daily Star منچستر یونایتد هم به صف تیم های خواهان متس هوملس مدافع ملی پوش بروسیا دورتموند پیوست.

بارسا نیوز

به نقل از soccernews، منچستر یونایتد در شروع لیگ جزیره بسیار ضعیف ظاهر شده است و حالا دیوید مویس با بودجه 100 میلیون یورویی که در اختیارش گذاشته شده است در فکر تقویت تیم خود هست. قهرمان فصل قبل لیگ جزیره از 7 بازی ابتدایی خود 3 بازی را باخته و در جایگاه نازل نهم ایستاده است. منچستر در نقل و انتقالات تابستانی فقط توانست مروان فلاینی را به عنوان یک خرید بزرگ به خدمت بگیرد.

mohamadnabavi بازدید : 74 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

شب گذشته پیکارهای دور سوم این مسابقات موسوم به کوپا دل‌ری‌ انجام شد که دیپورتیولاکرونیا با نتیجه 2 بر صفر مغلوب گمنام‌های جائن شد.‌ 

بارسا نیوز

شب گذشته پیکارهای دور سوم این مسابقات موسوم به کوپا دل‌ری‌ انجام شد که دیپورتیولاکرونیا با نتیجه 2 بر صفر مغلوب گمنام‌های جائن شد.‌ همچنین راسینگ سانتاندر پس از آنکه در دیدار با  تیم لگانس به تساوی یک بر یک در وقت معمول و اضافی رسید، در ضربات پنالتی 5 بر 3 برنده شد.

mohamadnabavi بازدید : 69 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

به نظر می رسد مدافع قهرمانی اسپانیا علاقه مند به جذب دیه گو میلیتو در ژانویه می باشد.

به نقل از روزنامه توتو اسپورت، میلیتو که در بازی مقابل کلوژ از ناحیه زانو شدیدا دچار مصدومیت شد اکنون مورد توجه تیم بارسلونا قرار گرفته است.
mohamadnabavi بازدید : 54 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

رئیس بارسلونا اعلام کرده که خودش اولین مخالف تصمیم اخیر این باشگاه از دیدگاه انسانی بوده ولی به خاطر مسئولیت باشگاه، با ممنوعیت حضوربچه های زیر7سال دربازی ال کلاسیکو موافقت کرده

روسل: نمی خواهم بگویند که من یک بچه را کشتم


ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا در گفتگو با رادیو کاتالونیا اعلام کرد که خودش شخصا مخالف ممنوعیت ورود کودکان زیر 7 سال به ورزشگاه نوکمپ، بدون تهیه بلیط از قبل است. او در این باره گفته:« من از دیدگاه کلی اولین فردی هستم که مخالف این راهکار هستم ولی به خاطر بار مسئولیتی، این کاری است که باید انجام دهیم.»

mohamadnabavi بازدید : 115 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

تمدید قراردادم در سال 2013 یک اتفاق مهم دیگررابه همراه داشت: من تصمیم گرفتم تا با وجود داشتن پیشنهای از اروپای شرقی که می توانست دل هر فردی را بلرزاند، قراردادم رابا یووه تمدید کنم

بوفون: می توانستم به جای یووه، بارسا را انتخاب کنم


جانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در گفت و گو با اسپورت مدیاست شرکت کرد و اعلام کرده که بعد از جدایی اش از پارما، ممکن بود به یوونتوس بپیوندد.بوفون که در سال 2001 از پارما به یوونتوس منتقل شد حالا در صحبت هایی اعلام کرده که ممکن بود که به جای یوونتوس به بارسلونا برود.

mohamadnabavi بازدید : 84 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

درحال حاضر 7تیم از 8 تیم حاضر در سید یک قرعه کشی جام جهانی مشخص شده است و اروگوئه درصورت راهیابی به جام جهانی، هشتمین تیم سیدیک خواهد بود

گزارش روز: با تیم های سید یک قرعه کشی جام جهانی2014 آشنا شوید


با اتمام رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 تیم های صدرنشین جداول نه گانه که به صورت مستقیم به جام جهانی راه یافتند مشخص شدند و حالاباید منتظر بازی پلی آف بود؛ در منطقه آمریکای شمالی و جنوبی نیز تکلیف صعود کنندگان مستقیم روشن شده و حالا باید منتظر برگزاری بازیهای پلی آف مکزیک و اروگوئه مقابل حریفانشان باشیم.

mohamadnabavi بازدید : 123 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

زردها فابین شار، مدافع اف سی بازل را به دقت زیر نظر دارند و در صورتی که هوملس راهی نوکمپ شود، آنها برای به خدمت گرفتن این مدافع جوان دست به کار خواهند شد.

بیلد خبر داد؛ هوملس خرید تابستانی بارسا
نشریه آلمانی بیلد خبر داد باشگاه بوروسیا دورتموند پذیرفته که در تابستان آینده متس هوملس را به بارسلونا واگذار کند.
mohamadnabavi بازدید : 75 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در مصاحبه ای به تشریح وضعیت تیم خود و رابطه اش با بازیکنان این تیم پرداخت.

بارسا نیوز

پپ گواردیولا، مربی اسپانیایی سابق بارسلونا در حالی در ابتدای فصل جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ شد که از همان اولین روز های حضورش، این تیم با مصدومیت بازیکنان اصلی و کلیدی اش دست به گریبان بوده است و این مربی معتقد است که با بازگشت همه بازیکنان این تیم حتی بهتر هم می تواند بازی کند. گواردیولا در مصاحبه خود با مجله اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ گفت:" معتقدم اگر همه بازیکنان به شرایط و فرم ایده آل خود برسند به مراتب بهتر خواهیم شد."

mohamadnabavi بازدید : 59 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

ویکتور والدس چند ماه دیگر از بارسلونا میرود . اگر چه بسیاری تلاش کردند تا او را متقاعد به ماندن کنند اما تصمیم او مبنی بر خروجش از باشگاه تغییری نکرده است . والدس تصمیم دارد به موناکو برود . 

بارسا نیوز

ویکتور والدس 31 ساله متولد لامینا اسپانیا است . درباره علت رفتن والدس اطلاعاتی منتشر نشده است اما حال مشخص است که به احتمال زیاد مقصد نهایی او موناکو است .

mohamadnabavi بازدید : 109 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا حالا 9 سال تمام است که با پیراهن آبی و اناری برای تیم کاتالان به میدان می رود.

 لیونل مسی ، ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا هفته گذشته به دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شده بود در شهر بارسلونا ماند و نتوانست به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود. 
mohamadnabavi بازدید : 84 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

گرت بیل،گران ترین بازیكن جهان و ستاره ولزی رئال مادرید برای مراسم معارفه به همراه نامزدش در برنابئو حاضر شد.

بارسا نیوز

گرت بیل،گران ترین بازیكن جهان و ستاره ولزی رئال مادرید برای مراسم معارفه به همراه نامزدش در برنابئو حاضر شد.بر خلاف چهره شادمانی كه «اما» در مقابل دوربین ها از خود نشان داد ذهن او درگیر اتفاقات كیلومتر ها دور تر یعنی نیویورك بود. 

mohamadnabavi بازدید : 73 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

در نهایت بارسلونا میتواند تقریبا با تمام بازیکنان اصلی خود تمرین کند . جراردو مارتینو رهبری تمرینات را بر عهده داشت . مارتینو به نیمار و دنی الوز استراحت داد . لیونل مسی در حال نزدیک شدن به بازگشت کامل است . 

بارسا نیوز


او به همراه پویول و ماسچرانو و کوئنکا به صورت جداگانه تمرین کرد . سرجی روبرتو که از درد ران راست رنج میبرد نیز به صورت جداگانه به تمرینات پرداخت . الکسیس سانچز فردا باز میگردد .

mohamadnabavi بازدید : 71 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

دستمزد مدافع بارسلونا تا 4.5 میلیون یورو در سال کاهش یافت.

کارلوس پویول

کارلوس پویول که قرار دادش در سال 2013 با باشگاه بارسلونا به اتمام خواهد رسید برای کاهش دستمزدش با سران باشگاه به توافق رسید. مدافع 36 ساله برای دو سال آینده تمدید کرد او تا تابستان سال 2016 به همکاریش ادامه می دهد اما بجای 5 میلیون 4.5 میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد.

تعداد صفحات : 309

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 955
  • بازدید ماه : 3,188
  • بازدید سال : 40,263
  • بازدید کلی : 600,265