loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 161 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

بعد از تمرینات شب گذشته , مارتینو مربی جدید بارسلونا برای تماشای بازی بسکتبال دو تیم رگال بارسلونا و پارتیزان بلگراد رفت . مارتینو به همراه دستیار خود و یکی از مربیان باشگاه Elvio Paolorosso در استادیوم حضور یافت . 

بارسا نیوز


تاتا مارتینو در حال آموختن است . او چند روز پیش از بخش های دیگر باشگاه بارسلونا نیز دیدن کرد و با نحوه عملکرد انها آشنا شد . مارتینو چند روز قبل برای تماشای بازی ذخیره های بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا رفته بود .

mohamadnabavi بازدید : 77 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

55سال پیش،شنبه 26ام اکتبر بارسا با هت تریک اواریستو موفق شد رئال مادرید را 0-4 شکست بدهد.سرانجام تیم با رهبری Helenio Herrera به عنوان قهرمانی دست یافت.

بارسا نیوز


لیگ 59-58 با انجام هفت مسابقه پیگیری می شد رئال مادرید با دی استفانو،کوپا،پوسکاس،و جنتو تمام 6 مسابقه ی خود را برده بود،در حالی که بارسا با چهره هایی همچون سوارز،اواریستو و کوبالا تنها یک امتیاز را مقابل ریال سوسیداد از دست داده بود.

mohamadnabavi بازدید : 91 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

مسی نتوانست در هیچ یک از 5 دیدار تیمش در جام جهانی آفریقای جنوبی گلزنی کند تا بار دیگر این ادعا مطرح شود که او نمی تواند بازی های خوبش در بارسا را در دیدارهای ملی تکرار کند.

مارادونا: امیدوارم مسی در برزیل، انتقام چهار سال قبل را بگیرد 

دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، امیدوار است که لیونل مسی در جام جهانی 2014، عملکرد نه چندان خوبش در جام جهانی 2010 را جبران کند و آلبی سلسته را به قهرمانی برساند.مسی نتوانست در هیچ یک از 5 دیدار تیمش در جام جهانی آفریقای جنوبی گلزنی کند تا بار دیگر این ادعا مطرح شود که او نمی تواند بازی های خوبش در بارسا را در دیدارهای ملی تکرار کند.

mohamadnabavi بازدید : 83 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

این مهاجم دردسرساز هفته گذشته برای دو دیدار پایانی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی، به اردوی این تیم رفت اما با مصدومیت از ناحیه ران به میلان برگشت 

بارسا نیوز

ماریو بالوتلی، مهاجم میلان، ممکن است به دلیل مصدومیت، دیدار تیمش مقابل بارسا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. این مهاجم دردسرساز هفته گذشته برای دو دیدار پایانی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی، به اردوی این تیم رفت اما با مصدومیت از ناحیه ران به میلان برگشت و اکنون حضورش در دو دیدار پیش رو مقابل اودینزه و میلان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

mohamadnabavi بازدید : 74 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

بازیکن بارسا در ویدیوی یوفا مبنی برحمایت از مقابله با انواع نژادپرستی ظاهر شد. مسی و پویول دو تن از دیگر چهره های فوتبالی هستند که در کمپین ضد نژادپرستی یوفا ظاهر شدند،کسانی که به دنبال حذف انواع نژادپرستی و بیگانه ترسی از بازی ها هستند.

بارسا نیوز


یوفا ویدیویی تولید کرده که در آن چهره هایی از نام های بزرگ دنیای فوتبال شامل پویول و مسی،بعلاوه ی بازیکنان اسبق بارسا همچون آبیدال،کرویف و فیگو به چشم می خورد.

mohamadnabavi بازدید : 85 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

کاپیتان تیم رئال مادرید امروز در رویدادی به نام "چگونه یک ورزشکار تاپ شویم" که در باشگاه ورزشی بوادیا دل مونته [خوابگاه یک روستای زیبا خارج از مادرید] تشکلیل شده بود، شرکت کرد و برای 30 دانش آموز دبیرستانی صحبت کرد.

او سپس به سؤالات جوانان پاسخ داد و در میان سؤالات دیگر، در مورد مدت زمان نیمکت نشینی اش گفت: "البته که دوست دارم بازی کنم، اما شما باید به مربی احترام بگذارید. این تصمیم اوست. یک بازیکن، با یک دیدگاه خودخواهانه، همیشه می خواهد که بازی کند،

mohamadnabavi بازدید : 72 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

اسکات براون کاپیتان تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند به سبب رفتار خشن علیه نیمار ستاره برزیلی بارسلونا از حضور در سه دیدار لیگ قهرمانان اروپا محروم شد. 

بارسا نیوز

در دیدار دو هفته قبل تیم های سلتیک و بارسلونا، براون در حالی که نیمار روی زمین افتاده بود پای خود را روی بدن او قرار داد و داور به وی کارت قرمز نشان داد.به گزارش اسوشیتدپرس از نیون، اتحادیه فوتبال اروپا - یوفا - روز پنجشنبه اعلام کرد کمیته انضباطی این اتحادیه پس از بررسی این اتفاق محرومیت یک جلسه ای را که در پی کارت قرمز برای براون تعیین شده بود به سه جلسه افزایش داد.

mohamadnabavi بازدید : 84 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

چلسی برای دادن کورتوریس به بارسا،21میلیون پوند میخواهد.

Courtois is a Barcelona target (©GettyImages)

بارسلونا به پرداخت 21میلیون پوند برای فروش کورتوریس از سوی چلسی نیاز دارد.این دروازه بان 21ساله،که در حال حاضر به صورت قرضی و برای سومین فصل متوالی در اتلیکو مادرید است،هنوز یک بازی هم برای چلسی انجام نداده است و به تازگی نشان داده است که او حاضر به بازگشتن به استمفورد بریج در فصل آینده و نشستن بر روی نیمکت چلسی نیست.

mohamadnabavi بازدید : 71 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

دکو هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی پرتغال به ستایش از آندرس اینیستا پرداخت و معتقد است این هافبک بارسلونا شایسته دریافت توپ طلای فیفا می باشد.

 

اینیستای 29 ساله به لطف درخشش همراه با اسپانیا در جام جهانی 2010، موفق شد دومین بازیکن برتر جهان شود، در حالی که در سه سال گذشته او در زیر سایه کریس رونالدو و لیونل مسی قرار داشته است.

mohamadnabavi بازدید : 102 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال درکتاب فیزیک یکی از پایه های تحصیلی ترکیه در کنار گالیله و نیوتن قرار گرفته است

بارسا نیوز

این عکس یکی از صفحات کتاب فیزیک یکی از مقاطع تحصیلی کشور ترکیه است که در صفحات اجتماعی دست به دست می چرخد. در این کتاب فیزیک که در یکی از مقاطع تحصیلی ترکیه تدریس می شود، عکس لیونل مسی را درکنار دانشمندان بزرگ دنیا می بینیم. این صفحه از کتاب به مبحث نوابغ دنیا از جمله گالیله، توریچلی و، پاسکال و نیوتن اختصاص دارد و نام مسی نیز در کنار این دانشمندان دیده می شود.

تعداد صفحات : 309

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 986
  • بازدید ماه : 3,219
  • بازدید سال : 40,294
  • بازدید کلی : 600,296