loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 95 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 توماس مولر كه حضورش در شهر بارسلونا و ملاقاتش با نمايندگان باشگاه بارسلونا موضوع اصلي مطبوعات اروپا در روزهاي اخير بوده است، سفر خود به اين شهر را تاييد كرد.

  

به گزارش Kicker توماس مولر بعد از بازي تيمش با ماينتس كه با پيروزي بايرن مونيخ و گل زني وي به همراه بود،‌ به خبرنگاران گفت: "من در بارسلونا بودم؛ بارسلونا شهر واقعا قشنگي است، اما اين سفر من هيچ ربطي به انتقالم ندارد."

mohamadnabavi بازدید : 105 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

مارتینو از عملکرد تیمش راضی است و می گوید بارسلون در دیدار با اوساسونا سزاوار پیروزی بوده است.

 

 

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، جراردو مارتینو عملکرد داوران به منظور عکس العمل نشان دادن در برابر برخوردها و خطاهایی که بر روی نیمار صورت می گیرد را مورد انتقاد قرار داد. 

mohamadnabavi بازدید : 94 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

مارتین مونتویا از اینکه در دیدار دیشب مقابل اوساسونا از ابتدا برای بارسلونا به میدان رفت ابراز رضایت کرد اما از نتیجه به دست آمده راضی نبود.


آبی اناری ها تنها توانستند یک تساوی 0 - 0 از اوساسونا بگیرند و بدین ترتیب رکورد 100 درصد پیروزی آنها در هفته نهم متوقف شد.

mohamadnabavi بازدید : 93 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

مهاجم تیم بارسلونا این گمانه زنی ها که دلیل تساوی 0 - 0 مقابل اوساسونا وقفه ایجاد شده به خاطر بازی های ملی بوده است را رد کرد.

 

 

آبی اناری ها دیشب در ورزشگاه ال سادار رکورد 100% پیروزی خود را از دست دادند اما این نظریه که آنها قربانی بازی های ملی شدند را رد کرد. 

mohamadnabavi بازدید : 164 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

مکس آلگری، سرمربی میلان ضمن تمجید از عملکرد گابریل در اولین حضور خود در چارچوب دروازه میلان، از دلایل این انتخاب می گوید.


به گزارش فوتبال-ایتالیا، شنبه شب روسونری در حالی موفق شد با تک گل بیرسا اودینزه را از پیش رو بردارد که پس از مدتها کریستیانو آبیاتی مصدوم جای خود را به یک دروازه بان جوان برزیلی داده بود.

mohamadnabavi بازدید : 153 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

بارسلونا با ۳۴۰ میلیون هوادار در صدر باشگاه‌های جهان از نظر تعداد هوادار ایستاد.

بارسا نیوز

بر اساس گزارشی که از سراسر دنیا جمع آوری شده است، باشگاه بارسلونا با ۳۴۰ میلیون هوادار، پر طرفدارترین باشگاه در فوتبال باشگاهی دنیا است. 
کاتالان‌ها بالاتر از منچستریونایتد با ۳۲۲ میلیون، بایرن مونیخ ۱۹۲ میلیون و رئال مادرید با ۱۷۲ میلیون هوادار قرار گرفته‌اند.

mohamadnabavi بازدید : 155 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

هواداران رئال مادرید رقیب دیرینه کهکشانی‌ها را به عنوان محتمل‌ترین تیمی که کاپیتان آنها پس از ترک سانتیاگوبرنابئو به آن خواهد پیوست، معرفی کردند.

بارسا نیوز

نتایج یک نظرسنجی که سایت اینترنتی روزنامه مارکا از کاربرانش انجام داده، نشان می‌دهد بسیاری بر این باورند که ایکر کاسیاس تیم بارسلونا را به عنوان مقصد بعدی خود پس از ترک رئال مادرید در نظر گرفته است. 

mohamadnabavi بازدید : 158 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

 رئال و بارسا در هفته دهم لالیگا به مصاف هم می‌روند 

بارسا نیوز

تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در هفته دهم لالیگا اسپانیا به مصاف هم می روند.دیدار بارسا و رئال که به ال کلاسیکو معروف است، روز شنبه 26 اکتبر برگزار می شود.

mohamadnabavi بازدید : 87 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

بارسلونا در دیداری خارج از خانه متوقف شد.

بارسلونا

در ادامه رقابت‌ها از هفته نهم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال اوساسونا میزبان بارسلونا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بارسلونا در این بازی پس از مدت‌ها کاپیتان خود کارلس پویول را که به دلیل مصدومیت دور از میادین بود در ترکیب اولیه خود قرار داده بود.

mohamadnabavi بازدید : 155 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

گل دوم رئال مادرید در موقعیتی به دست آمده است که داور مرتکب اشتباه شده است. 

بارسا نیوز
به گزارش مارکا، در دقیقه 90 بیل توسط خسوس گامز به روی زمین افتاد که تصمیم داور در مورد پنالتی غلط بوده است. بازیکن ولزی بدون برخورد جدی با بازیکن مالاگا به روی زمین افتاد و این برخورد مستحق پنالتی نبوده است.

تعداد صفحات : 309

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 950
  • بازدید ماه : 3,183
  • بازدید سال : 40,258
  • بازدید کلی : 600,260